Zbog optimiziranja Google kampanje klijent je dobio zahtjev od SEO agencije da ubrza vlastitu web stranicu koja je na Googleovom PageSpeed Insights testu imala rezultate ispod 40 (max 100), a na GTmetrixu ocjenu E (max A). Radi se o standardnim webovima za analizu brzine web stranice, a bitni su jer što je stranica sporija korisnici je brže napuštaju (bounce), ali i oglašavanje na Googleu je skuplje za sporije, samim time po Googleu i nekvalitetnije, stranice.
Uostalom, pogledajte koliko brzina učitavanja utječe na odlazak klijenata s Vaše stranice:
Za klijenta je tako analizirana njegova stranica (izrađena na WordPress platformi) i za početak je optimizirana pomoću plugina za cachiranje web-stranica (memorira na serveru svaku stranicu i drastično pomaže u učitavanju za klijente), te su fotografije optimizirane pomoću ShortPixela.
Uz to kompletna stranica je nadograđena s posljednjom verzijom WordPressa i najnovijim verzijama pluginova, te su izbrisani neaktivni pluginovi i teme na stranici.
Što se tiče samog hosting servera gdje se stranice nalaze, njega nije bilo potrebe mijenjati, već smo samo na njemu podigli programsku verziju .php-a (programskog jezika u kojem je pisan WordPress) na posljednju verziju (bilo je 5x, a sad je 7x), te su uključene određene komponente .php-a koje ubrzavaju njegovo izvršavanje, ali i povećavaju sigurnost same web stranice.
Rezultati su za se pohvaliti – na Googleovom PageSpeedu izmjereno je 91/100 za mobilnu verziju, te 100/100 za desktop verziju stranice, a na GTMetrixu dobivena je A (100% ocjena na PageSPeedu, te A(92%) na YSlowu.