Kako ubrzati i optimizirati web stranicu

Zbog optimiziranja Google kampanje klijent je dobio zahtjev od SEO agencije da ubrza vlastitu web stranicu koja je na Googleovom PageSpeed Insights testu imala rezultate ispod 40 (max 100), a na GTmetrixu ocjenu E (max A). Radi se o standardnim webovima za analizu brzine web stranice, a bitni su jer što je stranica sporija korisnici je brže napuštaju (bounce), ali i oglašavanje na Googleu je skuplje za sporije, samim time po Googleu i nekvalitetnije, stranice.

Uostalom, pogledajte koliko brzina učitavanja utječe na odlazak klijenata s Vaše stranice:

Credit: Think with Google

Za klijenta je tako analizirana njegova stranica (izrađena na WordPress platformi) i za početak je optimizirana pomoću plugina za cachiranje web-stranica (memorira na serveru svaku stranicu i drastično pomaže u učitavanju za klijente), te su fotografije optimizirane pomoću ShortPixela.

Uz to kompletna stranica je nadograđena s posljednjom verzijom WordPressa i najnovijim verzijama pluginova, te su izbrisani neaktivni pluginovi i teme na stranici.

Što se tiče samog hosting servera gdje se stranice nalaze, njega nije bilo potrebe mijenjati, već smo samo na njemu podigli programsku verziju .php-a (programskog jezika u kojem je pisan WordPress) na posljednju verziju (bilo je 5x, a sad je 7x), te su uključene određene komponente .php-a koje ubrzavaju njegovo izvršavanje, ali i povećavaju sigurnost same web stranice.

Rezultati su za se pohvaliti – na Googleovom PageSpeedu izmjereno je 91/100 za mobilnu verziju, te 100/100 za desktop verziju stranice, a na GTMetrixu dobivena je A (100% ocjena na PageSPeedu, te A(92%) na YSlowu.